JOCS DE TAULA ACTUALS

TALLER DE
DAVID CRESPO I
ANTONIO ORTÍZ

Breu sessió dedicada al món dels jocs de taula més actuals, concebuda com un taller pràctic d'immersió per a conéixer diferents modalitats i mecàniques de joc, amb la intenció d'entendre el seu potencial pedagògic i la seua capacitat com a eines d'integració i cohesió.

Breu sessió dedicada al món dels jocs de taula més actuals, concebuda com un taller pràctic d'immersió per a conéixer diferents modalitats i mecàniques de joc amb la intenció d'entendre el seu potencial pedagògic i la seua capacitat com a eines d'integració i cohesió.

Descobrirem una variada selecció de jocs que desenvolupen habilitats espacials, d'expressivitat, de càlcul, de memòria, de psicomotricitat, etc. Podrem saber quins són els jocs que millor s'adapten a les nostres necessitats pedagògiques i soci culturals, així com aquells que millor puguen adaptar-se a la nostra realitat de treball i la possibilitat d'adaptació i comprensió.

DAVID CRESPO I ANTONIO ORTIZ D'HOMOLUDICUS

DAVID CRESPO I ANTONIO ORTIZ